testni adsense

Sunday, May 11, 2008

Žrtev gravitacije

Včeraj smo spet skakali. Padalci so skočili na prenovljeni mariborski stadion in prinesli zastave in žogo.
Jaz sem imel svoj 3. skok. Naloga je bila zavoj za 360° v eno in nato še v drugo stran. Izskočil (odvil) sem se nad gradbiščem avtoceste. Zavoja sem naredil nad letališčem Maribor in nato čez pisto pristajat na padalski travnik. Skočil sem z rdeče-belim padalom (mislim, da skymaster), ki je napram oranžno-belemu hitrejši (manjši). Sem hotel pokazati v google earth, pa je ta del preveč meglen in neažuriran. Zato, kar autocad screenshot.

Manuela je imela nesrečo pri pristanku. Izpahnila in zlomila si je gleženj. Sestrica mi je po telefonu najprej rekla, da bo samo gibs, a so jo nato operirali in "pošraufali". Želim čim hitrejše okrevanje!

No comments: