testni adsense

Saturday, January 24, 2009

20:30 je prezgodaj

Včeraj zvečer sem bil v kinu. Vrtel se je Changeling. Odlična drama, ki mi je skoraj spravila solzo v oko. Če bi me opazili, bi rekel, da me je lečka zaribala ali kaj podobnega. Saj sem ded! 

Eastwood se mi kot režiser še bolj dopade, že kot igralec je bil izvrsten.

In Angelina! Prekleto poosebljenje antične boginje in moške predstave, kaj bi želel ob sebi. Ob predpostavki, da si večina moških želi mater otrok čez dan in prostitutko ponoči. Vitko telo, ženstveni boki, elegantna in že skoraj pretirano povdarjene živo rdeče ustnice. 

Tukaj se pozitivni del konča.

Drugi del je namenjen mariborskemu koloseju (nalašč ga ne bom linkal!). Takoj, ko sem stopil iz lifta, sem začutil, da je nekaj drugače. Večji del pritličja so spremenili v kvazi otroško igralnico, kjer so imeli napihnjena igrala. Brez smisla za opremo, razporeditev in estetiko. Bljak! Pumpe, ki so neprestano napihovale igrala, so ustvarjala moteči šum. na poti do stranišča sem se še spotaknil na mehurjastih tleh, šel na tretji pisuar, ker je bil prvi zaseden, drugi prelepljen (pokvarjen?) in si nato roke umil na (spet) tretji piti, ker prva ni delovala, druga pa sploh ni imela senzorja za vklop. 

Tokrat je bil a slika ostra (večkrat prej ni bila). Še med reklamami sem dobil občutek, da bomo dobili več, kot smo plačali. Zastonj žretje kokic z odprtimi usti iz leve in odzadaj, prdenje iz leve in neprestano govorjenje in komentiranje dveh predpubertetniških smrkelj odzadaj. Ko je "ta bolj frajerska" že tretjič na suho potegnila po slamici in sem jo drugič opomnil, naj bo tiho, mi je zabrusila: "kaj niti koka kole ne smem piti?". Preklet otročaj me je vrgel s tira in priznam, da sem se moral pošteno kontrolirati, da nisem izbrihnil in je iz sredine enajste vrste za uho odvlekel iz dvorane. Obrnil sem se naprej in razmišljal, kaj za vraga je šlo pri vzgoji te punce narobe...

Zatorej: ne grem več v kino tako zgodaj in odslej lobiram za planet tuš.

15 comments:

Anonymous said...

Nazadnje sem bil v kinu, ko se je vrtel Gospodar prstanov 2. In komaj čakal, da grem domov, kajti od filma nisem imel čisto nič. Saj sem nevzgojeni deci parkrat zarobantil (edini!), potem pa modro sklenil, da imam tega tako ali tako že v službi dovolj.

Hvala bogu za torrente! :)

Smorny said...

Ja, hvala bogu za torrente in HD, ampak meni je kino še vseeno zakon.
Ponavadi smo hodili pozneje in zdaj vem zakaj.

Doma ponavadi po 15 minutah zaspim :(

Anonymous said...

Smorny, jaz tudi.
To je eden prvih znakov staranja. :)

Anonymous said...

Mene pa zdaj res že zanima, koliko sta vidva stara, smorny in domovoj, ker vama gredo na živce take stvari kot moji babici ..
ok, saj se hecam, res je, ena mularija je nevzgojena. Drugi mulci in mule pa so čisto ok.
In če se v službenem času človek ukvarja s predpubertetniškimi izpadi, bi vsaj v kinu hotel mir.

Glede na to, a sva s Tamalim bila zdaj nekajkrat v kinu, pa je bilo maksimalno deset obiskovalcev na ogledu filma, sklepam, da bi se lahko presedel na mirnejšo lokacijo, al ne?

Anonymous said...

Uršula, sama si to želela - Smorny je bil nekoč v OŠ moj učenec ...

Eden je torej precej star, drugi pa precej mlad. :D

Smorny said...

Če bi se želel presesti, bi bil v spodnji polovici, kar mi verjetno ne bi odgovoarjalo.
Glede starosti, pa je tako: telesno, sem pred najlepšim življenskim odbobjem, pleša in vamp se še ne kažeta. Mentalno nezvezno niham med ipiko dvoletnega otroka in demenco moje babice. Nekateri smo mnenja, da sem za svoja leta preresen, drugi, da bi se lahko že zresnil :)

Po letih predvidevam, da si med Domovojem in mano na aritmetični sredini.

Jaz se med službenim časom ne rabim ukvarjati z otroki, čeprav se nekateri vseeno vedejo tako :P

Anonymous said...

Jaz sem mislila, da je domovoj mojih let, ti pa deset let mlajši.

Kar pomeni, da bi lahko skupaj jedli kokice v kinu in bentili čez froce.

Smorny said...

Jaz sem te ocenil na 33.

V kolikor si Domovojevih let, sem res deset let mlajši :) in je moja ocena napačna.

Anonymous said...

hm, jaz pa tebe na, uh, no, nisem šla preučevat bloga, če je kje zapisano .. pa pri domovoju tudi ne ..

nakladam

no, ti bi bil po moji višji matematiki z integrali okoli 27, domovoj pa okoli 37

Anonymous said...

pet let gor ali dol

Smorny said...

Preučevanje bloga odsvetujem, ker lahko padeš v "loop".
Zgrešila si za eno leto ali pa si to naredila nalašč, da bi nama pihala na dušo?

Anonymous said...

ok, priznam, sama bom v torek 37, tebe sem označila na 27 ali 28 let, domovojeva leta pa sem bolj ugibala, glede na njegovo poznanstvo z borstejem in mostly harmless

ne znam pihat na dušo,
težko se počasi sprehajam, če ni utemeljenega razloga za to,
tako, zdaj pa veš vse o meni

Hm, jaz sem dve leti bila tudi v malce bolj pedagoških vodah. Srednješolskih. Takrat sta mi dva mulca še posebej kravžljala živce, zdaj pa se ob srečanju obeh kar razveselim. Nista več mulca, hvalabogu

Smorny said...

Ne se razgaliti takoj! Pusti, kaj za naslednjič :)

Anonymous said...

ha ha ha, saj sem samo tri podatke dala ... drugega ne dam
pridno berem knjigo o mrhah, kjer piše na začetku, da lahko ženska da sprva od sebe le kokice in oro.

Martin McDowell said...

Ti dam čisto prav na tale komentar - glede članka in ne glede zgornjih komentarjev.
Mene v kakršnemkoli koloseju niso videli že leta! In tako bo verjetno tudi ostalo dokler se bo prežvekovalo, prdelo, rigalo, srkalo, šelestelo in še mnogo kaj.