testni adsense

Saturday, February 2, 2008

Rožica po imenu Smorny

Med sesanjem hiše imam dovolj časa za premišljevanje. Čeprav je še več kot mesec do dneva žensk (link 2), sem že pred časom Tomažu predlagal, da dobi naša čistilka Katica ob tem dnevu kako lepo rožico. Ne rezano, ampak nekaj v lončku, da bo veselje trajalo. Zakaj tako? Zdi se mi, da je pri vseh lepih dogodkih pozabljena, velikokrat se hrana na firmo naroči ob torkih, da pomije posodo za nami. Prav tako se ob torkih dogaja, da se »pozabi« pomiti posoda od kave, ki se ob ostalih dnevih lahko pomije. Če to izpostavim, bo prav gotovo trpela harmonija. Lonček za čaj vedno pomijem za sabo, ni veliko dela s tem. Zato: rožica za Katico!

Naslednje vprašanje, ki je ostalo neodgovorjeno je: kakšno rožico torej?
Uff, tu sem na trhlih tleh. Nekaj kar ne cveti pretirano, ni šminkerska (kot orhideja), ne deluje ceneno in je bujna v rasti. Sam nisem toliko razgledan na tem področju, zato se priporočam za predloge.

Nato me je začelo zanimati, s katero rožo bi se lahko poistovetil sam (je tako vprašanje znak norosti?). Med meni znanimi rožami nisem našel primerne, zato sem šel širše in našel nekaj, kar cveti diskretno, ima samoohranitveni nagon, raste hitro, široko koristna (ko jo spoznaš pobliže)… In sem prišel do koprive!

No comments: