testni adsense

Saturday, September 20, 2008

Bratva.

Danes imamo prvo trgatev (narečno bratev). Druga bo čez en teden. Zdaj pobiramo le zase in prijatelje, naslednjič pa za prodajo.
Toča je uničila polovico, zato moramo vse ločevati, zato gre svinjsko počasi. Mrzel veter piha. Vse skupaj je daleč od idilične trgatve. Po kosilu sta nas okrepila stric in teta, jaz pa sem prevzel püto (trento) in mlin. Prej sem še obiral grozdje zraven. Prsti se mi malo lepijo na tipke :/

Jutri predam bivši računalnik fotru. To bo psiho-fizični biatlon.

3 comments:

Anonymous said...

Sovražim bratve. Ampak rdečko imam pa rad. :)

Smorny said...

Ne bo nič rdečke. Traminec bo, pa neko mešano.

Smorny said...

Danes sem celi pretegnjeni, ker sem sam dvigoval "püto" visoko na mlin.
Jutri nadaljujem z znašanjem nad telesom.