testni adsense

Tuesday, September 9, 2008

Krvodajalska

Evo, danes nas je osem od dvanajstih zaposlenih darovalo kri. Večini je bilo prvič. Prav ponosen sem na vse, ki so se za to odločili. Volja je, da še ponovimo.

Ko sem si fotkal roko, se je naenkrat ponudila sestra, da še mene pofotka. Pa me je. 

Ko sma predzadnji in predpredzadnji čakala zadnjega in gledala, njegov pretok (od 45-55 ml/min), zbijala vice, se zajebavala, kdo je bolj bled in podobno, sma naenkrat dobila navodilo, naj raje počakama na hodniku. Baje sma bila bleda. Če bi to bilo vsaj malo res, bi naju posadili sedet ali ležat poleg njih, pa sma njim šla verjetno malo na živce ;)

Krvna skupina je še vedno A+, hemoglobina 159, tlak 115/sem pozabil - vendar optimalno. Primankljaj štiri in pol decilitra krvi sem občutil le kot suha usta in žejo. Zato se porodi vprašanje, če so ženske med menstrualnim ciklusom tudi bolj žejne?

Namesto krajnske sem jedel sir, sirni namaz, jogurt in polnozrnati kruh. 

4 comments:

Anonymous said...

Isto krvno skupino imava. ;)

Smorny said...

Wiki pravi, da sma med bolj pogostimi.

Unknown said...

zdravo ravno ne zgleda ta bledica v tvojem obrazu:)

Smorny said...

To je zaradi neonskih luči.