testni adsense

Tuesday, March 18, 2008

Varuška

Od ponedeljka popoldan do srede zvečer sem varuška. Ker je sestrica službeno v Angliji, sem dobil čast in mi je bilo izkazano zaupanje, da skrbim za nečakinjo Klaro. Ob štirih popoldan jo poberem, grema domov, imava večerjo, gledama risanke, barvama, se okopama, preberema 3 pravlice in grema spat.
Priznam, da sem včeraj zaspal prvi. Mislim, da me je pobralo malenkost po osmi zvečer. Sem pa zato danes zdržal malenkost dlje in je Klara zaspala prva. Jaz pa imam še nekaj časa za prelet spletnih novic: Slo-tech, OC-Lab 2, Računalniške novice in Finančne točke - kaj se dogaja s skladi je prav grozljivo, obenem pa upam, da se mi bo trenutno vlaganja nekoč obrestovalo, čeprav sem skoraj dve murini plači v minusu.
Tako, alarm je nastavljen na 5:40, da se lahko ob 6:30 spravima od doma, eno uro za tem sma v vtrcu in jaz malo pred osmo v službi.

No comments: