testni adsense

Wednesday, March 12, 2008

Če je sreda taaak vredi, kak bo še le petek?

Lani sem plavuti, masko in šnorkl vlekel v Tunizijo brez veze. Samo pesek in topla voda.
Letos bo drugače, saj sem pravkar rezerviral dopust na Kreti :) Fotkič je tudi naročen, tako, da bom lahko fotkal tudi pod vodo. Dunji se verjetno niti ne sanja, da me v primeru zanimivega podvodnega sveta skoraj ne bo na obali. Zelo me vleče, da nekoč še naredim potapljaški tečaj. Nekoč!
Zdaj je najprej na vrsti tečaj za padalca, ki se začne 24. Huh, zanimivo bo, ko bom nekega dne imel več vzletov, kot pristankov z letalom.

Z Danijem sem se zmenil za rezervacijo šumskih aktivnosti. Začeli bomo dokaj hitro, da se do teme zlaufamo. After party pa sem si zamislil, kot peko kruha na ognju in kako pivičko...

Utrinki lanskoletnega paintballa:

3 comments:

Unknown said...

Zelo zelo dobro bi bilo, da bi "nekdo" določil nov datum za "šumske aktivnosti" in bi potem nek drug "nekdo" pomagal nabavit folk, ki bi bil "šumsko aktiven"...:)
lp, Manja a.k.a.svakinja

Smorny said...

Jejhata! Tukaj je toliko " ", sem nucal kar nekaj časa, da sem premlel vse možne kombinacije ;)

Nekdo, bo poiskal luknjo v koledarju (služba, ljubica, nov hobij,...) in uskladil "ta dolg" družbi.

Smorny said...

Evo, sem prečekiral: 21-22.6.