testni adsense

Monday, December 1, 2008

Ko bi vsaj imel Dobre Vile

Ko sem nedavno ugotavljal, kje bo moj evro imel najlepše poslanstvo in bil v dilemi, kaj mi je storiti. Lahko s ponosom kmečkega sina povem, da dileme ni več. Nekaj sem ga vrgel v sklade, nekaj potrošil in nekaj investiral v kmečko prihodnost.

Začelo se je že pomladi letos, ko sem fotra povezal s Slovenskim strokovnim društvom lupinarjev (tudi jaz sem se imenu na začetku smejal). Namesto, da bi zasajali trto, kot naši predniki, smo se odločili za orehe. nadaljevalo z analizo zemlje in njeno pripravo, nato se je izbrala vrsta (pravzaprav kombinacija vrst), količenje in kidanje gnoja na licu mesta. To je lahko prav adrenalinsko in zabavno, ker je bilo v soboto zjutraj spolzko kot ..... in je foter s Tomom Vinkovičem in prikolico gnoja driftal po bregu, ki ga je oplazil letošnji prvi sneg. Če seštejemo 1 in 1, hitro ugotovimo, da sem bil jaz "tip z vilami".

No comments: