testni adsense

Monday, December 29, 2008

=SUM(1.1-31.12)

=AVG.

Zdi se mi vsaj. Ne morem se hvaliti z osebno rastjo ali omembe vrednimi dosežki. Tudi na lotu nisem zadel. Verjetno je treba igrati najprej.

Vesel sem, da postajam padalec. Da mi adrenalin polni vene in daje občutek, da sem res živ. Še bolj odločno bom stopil po poti samoizpolnjevanja, treba je živeti. Kajti vse bolj spoznavam, da te Življenska Prasica lahko kaj hitro in boleče pusti. Nedavno je pustila enega, z večimi ima zakonske teževe. Zato je treba razmerje z njo še posebej skrbno negovati. To je primarno razmerje, ostalo so samo začimbe, ki poudarijo nekatere detajle. Dom v katerem živima se stara in moral bom začeti večja vzdrževalna dela. Kondicijo in konstrukcijo najeda plesen in čas. Pas z orodjem sem si že zapel, zdaj je treba le delati.

Veselim se '09. To bo leto sprememb!

No comments: