testni adsense

Thursday, November 27, 2008

Občutek krivde?

Ker res ne potrebujem štirih brskalnikov, sem Chroma vrgel dol. In glej ga zlomka :)

Opera ostaja, kot meni najljubši brskalnik; firefox zato, ker imam v operi težave s certifikatom za Klik; IE pa je privesek sistema in se mi ga ne ljubi odstraniti. Gremo na bolj resno temo:

Zbiranje "čarunalnikov" je v polnem teku; komponente, kište, monitorja, tipkovnice in miši so raztreseni od garaže do moje sobe in še v moji bivši sobi, kjer se igram Victorja Frankensteina, ko iz napol mrtvih delov sestavljam živo tvorbo. Trenutno je vse v prafaktorjih, ker ločujem in ugotavljam, kaj sploh deluje in je še praktično uporabno. Nekako se mi zdi, da bo najprimernejši sistem edubuntu, ker windowsi niso zastonj.

Stare kište bomo spihali s kompresorjem, tipkovnice prafaktorirali in oprali tipke v pralnem stroju (sarkazem ON: mama je vedno vesela takih in podobnih pogruntavčin, ki mi lajšajo življenje). Miške bom očistil z domačim 70% alkoholom in jih pustil nekaj časa, da se vonj porazgubi ;) Monitor je potrebno poradirati.

3 comments:

Unknown said...

Če sem lahko kakorkoli koristna pri tej akciji, bi z veseljem sodelovala.. Zaradi omejenega znanja se k sestavljanju računalnika glih ne bi spravljala (pa nekak tudi dvomim v to, da bi me ti spustil zraven ;) ), če pa najdeš kako drugo zadolžitev zame, pa mi sporoči! :)

Smorny said...

Mogoče se niti ne zavedaš, ti se moraš odrekati času z mano, da lahko jaz šraufam zadevo.

Anonymous said...

Odkar imam nov računalnik, uporabljam samo Firefox, s par uporabnimi dodatki. Google Chrome me sploh ni navdušil, v IE pa itak vse dela samo napol. Celo namesto Windows Explorerja (ki se mi je vsake toliko zapiral zaradi kao preprečevanja prenašanja zlonamernih podatkov DEP) uporabljam freeware nadomestek. :/

Me pa veseli, da sestavljanje računalnikov napreduje. Po šoli že iščemo učence, ki se jih bodo razveselili. :)