testni adsense

Wednesday, February 18, 2009

Z1

Danes sem dobil sms, da je prispela roba. Dogovoril sem se, da dvignem po službi, še prej sem se ustavil pri Mihi iz društva Totifoto, da mi je posodil sigmo 28-200. Na zaupanje, popolnemu neznancu. Odkrito povedano, me je presenetilo, da zaupanje v taki obliki še obstaja :)

Odbrzel sem skozi center in čez Dravo, po zahodni do ulic s hišami. Zavijem v slepo ulico in do konca. Roba čaka na hodniku. Predaja nič kaj filmska, nič "pokaži denar, mi pa tebi robo". Odprem škatlo, zašelesti plastika, poveznem na glavo. Nič utesnjeno, nič zračno - tako kot mora biti. Črna in svetleča. Elegantna.

Fotografirano skozi Domovojevo sigmo:

11 comments:

Anonymous said...

Lep bokeh. :)

Padalska čelada?

Smorny said...

Tako je. Zdaj me še čaka montaža nosilca kamere in izdelava "kondoma" iz neoprena, ki bo kamero ščitil in zmanjšal šum vetra.

Anonymous said...

kaj boš snemal prosti pad?

Smorny said...

Malo pa že ;)

Smorny said...

Ko si že omenil bokeh, me je to spomnilo na Borstejevo barikirano grappo.
Nekdo bi komentiral v smislu, kaj je to tak megleno, če moj fotkič naredi lepo ostro sliko. Pri barikirani grappi, bi pa reko, da ima toti tropinovec po "püčle žmah".

Anonymous said...

Borstejeva barikirana grapp?

Spomni me malo, o čem govoriš ... :/

Smorny said...

http://borste.blog.siol.net/2009/02/12/porocilo-s-terena/#comments

Anonymous said...

Ka te to vijadva govorita? Kljub mojim obiskom popka Evrope, Prlekije in Prekmurja, se še vedno nisem naučila vaših narečnih ...

Kaj je boreh,pa po "püčle žmah"

okus po ...?

Smorny said...

Bokeh je neostrina pri fotografiranju (moja laična razlaga).
"püčle žmah" = okus po sodu. V naših krajih to ni nekaj s čim se vinogradnik baha. Predvidevam, da se je nekaj takega zgodilo zalagalcu japi/ wanna be gurmanske scene in jih je prepričal, da je to in. In Zdaj vsi lepo v en glas delajo "Mmmmmm", ko ima vino okus po sodu in ne po vinu.
Moje mnenje, seveda.

Anonymous said...

Bokeh je tisto območje poetične neostrine na fotografiji (boljši objektiv = lepši bokeh). :)

Anonymous said...

hvala za razlago .... spet nekaj več vem :)