testni adsense

Wednesday, February 4, 2009

Venus is back

9 comments:

Anonymous said...

Je bilo treba prespat ...

Anonymous said...

eh, vprašaj manjka tam gor, ga lahko vstaviš in upoštevaš?

Anonymous said...

To je šlo pa hitro. Pa niti na pivo nama ni bilo treba. :D

Smorny said...

Uršula: Ja, recimo. Tukaj je še veliko samospoznavanja, samopriznanja ...

Domovoj: Na pivo še vedno računam! Pri meni kaže na soboto.

Anonymous said...

Jap, se vidi, da se poznata, zdaj me samo še zanima, če učitelj uči učenca ali učenec učitelja ...
Lepo se imejta na pivu ... Na zdravje!

Smorny, glede na to, da boš blogal, ne pozabi na moj predlog ....črko obdelaj po dolgem in počez

Smorny said...

Meni gredo samo norije po glavi, zato upam, da se nihče ne uči od mene.

Črko bom obdelal jutri zvečer, ako bom premogel še toliko energije.

Anonymous said...

Smorny, ako imaš reš odveč dopusta, imam jaz nekaj izvrstnih idej za zapolnitev praznega časa! ;)

Smorny said...

6 dni lanskega, 25 letošnjega, računam še na 4 nagradnega...
Na dan s predlogi!

Anonymous said...

Vse ob svojem času (beri: pivu). ;)