testni adsense

Saturday, February 14, 2009

Berač

Zaslišal sem korake, ki so se proti visokemu tretjemu nadstropju upočasnjevali. Zagledal sem možakarja v rjaven in požirek cedevite mi je za trenutek zastal v grlu. 

Že je pri meni. Iz Hoercshinga v Avstriji, preko Nurnberga v Nemčiji v Milano (Italija) in nato še do Brnika. Iz Brnika v Maribor in tam k meni v tretje nadstropje. V manj kot 48 urah za borih 10 evrov poštnine. 

Komaj sem prav odprl škatlo in preveril vsebino, že se mi je na ekranu pojavila pošta, da je bila pošiljka predana naročniku. Dobri so upsovci!

Razmetal sem kup knjižic, cdjev, kablov, akumulatorček... in skrbno zavito ohišje. Presenetljivo majhno in lahko. Trenutno čisto neuporabno. Eos 1000D.

Dogovoril sem se za izposojo par objektivov, da se bom nato lažje odločil, kako bom fotoaparat dopolnil. Pri tem mi gredo na roko Feler, Domovoj in fantje pri totifoto. Hvala.

2 comments:

Anonymous said...

In? :)

Smorny said...

Preizkusil sem lahko le notri. Solidna zadeva, dober razpon, tudi OS opravi svojo nalogo (ko je sosed kidal sneg), začetna širina je že uporabna tudi za prostore.
Opazil sem, da ima AF težavo na beli steni pri 125mm, medtem, ko težave ni imel na rjavi luči par centimetrov stran. Canon 28-105 ultrasonic te težave ni pokazal. Stvar navade, je tudi vrtenje fokusa med AF, ampak to ni slabost.

Malo se direkt bojim sigme 18-200 OS, ki nima HSM, da mi bo počasna, premehka... poročam, ko jo bom imel v rokah.