testni adsense

Saturday, February 14, 2009

The day after

V vročih poletnih mesecih, sonce ne bo ožigalo kmečkega sina po golih plečih. Dobil sem majico Drugi svet :) 

Zmotno bi bilo pričakovati, da bom v njej zgledal tako fletno kot dama na povezavi. Bom se pa potrudil po najboljših močeh.

Prav tako je zmotno misliti, da ima s tem karkoli opraviti petek 13. Verjamem pa, da je ugodno vplivalo enako število dni od mojega prejšnjega do naslednjega rojstnega dne. Tako je, včeraj na petek 13. sem bil star "nekaj" in pol. Važič ;)

4 comments:

Anonymous said...

hihi, a za rojstni dan si dobil majico drugega sveta? :)
Prazniki pri tebi so kar na kupu: petek, 13., rojstni dan, valentinovo.

VSE NAJBOLJŠE!

Smorny said...

Pravzaprav sem bil star nekaj in POL.
To je pomembno predvsem pri majhnjih otrocih, ko jih vprašaš koliko so stari :)

Anonymous said...

blondinka v meni je površno brala, sem se že prebičala in zdaj klečim v kotu sobe na koruzi

Smorny said...

Uršula: ni potrebe.