testni adsense

Sunday, May 4, 2008

2. skok

... oz. ko se pride punca, družina in prijatelj poslovit od tebe ;)

Malo smo bili negotovi zaradi vetra, ki se je le polegel. Skočili smo kako uro pozneje, kot je bilo načrtovano. Ko smo se povzpeli na 1100m, nas je kontrola dala na kroženje za 10-15 minut, ker se na letališču šolajo tudi jadralni letalci.
Odskočil sem brez oklevanja, se razširil. Padalo se je odprlo, vse je potekalo kot po maslu. Kako so bile videti "moje osmice" s tal, ne vem...
Za pristajanje sem ujel pravo pozicijo in višino, Ledinek me je usmerjal in sem lepo zaoral v padalski krog. Padalo me je pokrilo, kot v risanki. 2. skok je bil že skoraj pocukrano lep. Ker sem prvi med tečajniki pristal v krog - je sledila runda v bufi.
Sašo ni imel take sreče, saj se je zabil v ograjo in so morali padalo reševati z lestvijo. Tudi trtica in kavbojke si bodo zapomnile pristanek ;)

No comments: