testni adsense

Monday, May 26, 2008

Optika na dosegu roke

V soboto, ko se je širno sorodstvo dobilo na pikniku/žurki, sem naša dva (foter inu mati), vprašal, kdo je zakoličil preko naše parcele komunalni vod. Niti sanjalo se njima ni, o čem govorim. Niti teta in stric, ki so zraven nas, nista vedela kdo in kaj je zakoličil (tudi na njihovi parceli). Ok, se bom pozanimal.

In sem se, danes dopoldan.
Najprej kličem upravno enoto, kjer sem hotel referenta za našo krajevno skupnost (na spletni strani je naveden pri njih!). Ne, to morate poklicati na KS, dobim številko. Že kličem... nič. Zanimivo, ob uradnih urah nihče ne dvigne. Si mislim, ponedeljek zjutraj (malo pred 9), uradniki so še utrujeni od vikenda. Kličem čez pol ure. Spet nič.
Si mislim: "jebemomilumatertakoslužbomoramdobiti!".
Kličem spet na občino, zahtevam referenta za ceste. Ga še ni ali pa ima dopustu (niso vedeli točno), pa namestnika ali sodelavca, kogarkoli? (jaz napol roteče).
Telefon zazvoni samo enkrat in sma že na liniji. Izvem, da ni nihče dal vloge, razen enega s.p., ki bo za telekom optiko polagal. OK, hvala!
Iščem po imeniku tega s.p., še tajnico sem gnjavil, da mi je pomagala iskati. Nič. Potem le vidim, da sem zajebal v kraju. Vasi so lahko majhne...
Kličem s.p.-ja. In dobim "upravo"! (Lucky me!). Dobim telefonsko delovodje, ki ima to kablanje preko. Juhu, zdaj bo slišal jezikovo žüpo!
Kličem delovodjo. On nima nič s tem, on ima prek le delo. Naj se obrnem na Telekom, izvem ime projektanta.
Vmes se že šef zanima iz svoje pisarne (vpil), kdo me "jebe"?
Kličem Telekom. Dobim projektanta. Mu razložim, kako in kaj in kdaj imajo namen pridobiti naše soglasje za delo na naši parceli?!
Lepo odvrne, da so v cestnem telesu (razlago si poiščite tukaj) in, da ne potrebujejo našega dovoljenja. Se izgovori, da bo preveril pri "dečkih" in me pokliče nazaj.

...

popoldan

...

Kliče nazaj. Ja, oni so v cestnem telesu. (pika)
To ne bo držalo, vi ste kar daleč od ceste na naši parceli, vztrajam. Bom poslikal, in boste videli, kje ste popikali točke. In tudi sem, prva stvar, ko sem prišel domov. In jutri zjutraj, jih dobi na mail.

Bom poročal o razpletu. Saj je fajn imeti optiko 10 metrov od hiše, samo naj je ne delajo po svoje. Vse se bomo zmenli... :)




27.5.2008 21:38
edit: danes me je telekomov projektant klical in pojasnil,da količki označujejo obstoječe vode, da jih ne poškodujejo in se opravičil, da nas niso obvestili o delu.
Korektno.

1 comment:

Anonymous said...

Vso srečo pri tvojem boju! :/