testni adsense

Monday, May 12, 2008

What are dreams made of?

Že od osnovne šole so se mi ponavljale sanje: če se zavrtim okoli popka v horizontalo, lebdim. Lahko tudi letim. Ne tako visoko in hitro, kot superman, a dovolj za »moje potrebe«. To se mi je ponavljalo par krat na leto.
Zdaj sem doživel podobno perspektivo v živo in so se sanje spremenile. Padalci so nam rekli, da bomo sanjali padanje ipd. Vendar jez ne sanjam tega… Jaz sanjam, kako umivam letalo, se obrnem in se z glavo udarim v krilo. Oz. tik preden bi udaril v krilo se zbudim. Zelo živo, preveč živo…
Pa naj kdo reče, da je lepo, če se ti sanje uresničijo!

Edit: Danes sem dobil sms, da bo naše letalo (Cherooke PA-32) ca. 10 dni na servisu.
Dokaz več, da vse religije poznajo "post". ;)

1 comment:

Anonymous said...

Sanje o letenju spadajo v kategorijo tako imenovanih lucidnih sanj, pomenile pa naj bi, da obvladuješ določeno situacijo. Pozitivne sanje torej. In včasih se sanje o letenju (očitno) tudi uresničijo. ;)