testni adsense

Thursday, October 2, 2008

Igrajmo se zdravnika!

Kolikokrat sem se šel "zdravnika in pacienta", nikoli nisem smel biti zdravnik. Ok, sem se nekak sprijaznil s tem.

Danes sem spet obiskal dermatologinjo (še pomnite "Roziko"?). Tokrat zaradi bradavice na kazalcu ("klik prst") in na sredincu desne noge, kjer so domovale kar tri. Lotila se jih je s tekočim dušikom (skoraj -200°C). Na "klik prstu" je bila tik ob nohtu in sem lahko opazoval, kako je zdravnica, z leseno palčko na kateri je bila vata pomočena v tekoči dušik, bežno dotaknila. Zadeva je postala v par trenutkih bela, dušik je cvrčal in vedel sem, da sem še kako živ (glej načine odstranjevanja - pri meni worst case scenario). Ko je rekla, da bo bolelo, sem mislil, da je to, to. Basta. Jok brate! Čez eno uro se je pojavila tista prava bolečina. 

Za delo na nogi sem lahko ležal :), to pa je tudi vse kar je bilo pri vsem tem fajn. Zadeva je bila v dveh minutah zaključena. Šepam na desno nogo. Dobil sem še dve sterilni igli, da lahko čez kaki dan prepiknem mehurčke. Jupi! Se že veselim!

Še slikica, za najbolj pogumne.

1 comment:

Anonymous said...

Ta beseda ,.. me vedno spolne ,.. na xxx;:>