testni adsense

Tuesday, October 28, 2008

Dilema, ki je ne bo

Skladi so na 43% vloženega. Smo na začetku gospodarske recesije, ljudje izgubljajo službe... Jaz pa sem si zalizal rane, ki jih na denarnici pusti poletje in servis avtomobila.

In kaj razmišljam ob takih trenutkih? Kako obrniti nastalo situacijo sebi v prid, kaj pa bo drugega delal človek, ki ima krvavo rdeče, vnete oči?! Kako v taki situaciji ravnati z evrom! Mikata me dve stvari, Panasonic HDC-HS9EG in Canon EOS 450D. Seveda, bi bilo preveč preprosto odklikati v spletno trgovino, poškiliti na kos plastike in mastno čakati par dni. Verjetno bo boljše, da počakam do začetka 2009. Trgovci bodo že tako zadolženi rulji, ki "mora" kupiti darila za Miklavža, Božička, in Dedka Mraza, izpulili še zadnje solde. Po novem letu, bodo hoteli prodati še tisti aparat ali dva, ki jih množica ni hotela, nenazadnje pridejo na police tudi novi modeli. Zato, bo mogoče omenjeno elektroniko dobiti še za kakšen cent ceneje. Upam, da še recesija malo udari po zasoljenih cenah (kar negativno vpliva na razvoj, a bomo že preživeli).

Mogoče bi pa bil pravi čas, da kupim kakšno delnico (za dve verjetno ne bo denarja), zdaj so vrednosti nizke. 

Kaj pa če bi razmišljal o dopustu, nekje, kjer je valuta napram evru drastično padla? Spomini trajajo do alzhajmerjeve ali pa do udarca v glavo, kar je ponavadi dlje, kot zabavna elektronika ;)

7 comments:

Anonymous said...

Torej sem izgubil že 57%? :((

Glede ostalega pa predlagam EOS 400D (je precej cenejši od 450D, po funkcijah pa praktično enak), preostanek denarja raje investiraj v kak boljši objektiv.

Smorny said...

Ne vem kolko si ti izgubil, jaz sem kar precej :/

400D je danes to, kar bo 450D naslednje leto. Upam. Objektiv pa je zgodba zase.

Pa SpinaliS Hackerja bi tudi dodal na wish list :)

Smorny said...

Še nekaj mi povej/svetuj. Je bolje en all round objektiv npr. 18-200 ali posebaj 18-55 in 55-200?

Anonymous said...

Jaz imam allroundaša 18-125 s stabilizatorjem slike in HSM motorčkom. Za potovanja je idealen. 18-55 so jajca. :(

P.S. Sorry za pozen odgovor, šele v službi se se končno prikopal do računalnika. Moj je žalostno poginil na dan mrtvih.

Smorny said...

Čeprav nima HSM, bi bil tale ( http://www.sigma-foto.de/cms/front_content.php?client=1&lang=1&idcat=31&idart=240) primeren?
Od sigme in 18-125 HSM, se to veliko pozna pri hitrosti ostrenja?

Anonymous said...

To je še boljše, še večji zoom imaš, pa mislim da ima tudi HSM. Bolj bistven in koristen od hitrosti ostrenja pa ti je stabilizator slike (OS).

Anonymous said...

potrebo, da preverijo:)