testni adsense

Sunday, January 11, 2009

Postal sem starš

In sicer ne glede na to ali sem ploden ali ne. Potenten ali ne. Kot posledica prednovoletne odločitve, sem postal starš samohranilec. Brez nepotrebnega čakajnja in grizljanja nohtov celih 9 mesecev. Brez ultrazvoka in brez strahu, da bi alkohol vplival na otrokov razvoj. Brez novih kilogramov za mamico (mene?!). Vse še pride v kolikor nezgode, pripetljaji in lajfstajl niso naredili večje škode.

Obenem se posipam s pepelom, ker čarunalnik/i ni/so še dobili uporabnikov. Domovoj, prosim, ne obupaj nad menoj. En je pripravljen! Enemu moram še očistiti disk, ter na enega pričarati sistem. Veliko bo odpada :(

Ta teden bo zadeva zrihtana, četudi bom moral poseči po poživilih. Prekleta vest me bo požrla, mati izselila...

4 comments:

Anonymous said...

eh, saj imam jaz nekaj slik ultrazvoka viška, če bi jih rad ...
na eni je otrok, na drugih pa neznano neimenovano bitje ...

ok, hec na stran ..

Pohvaljen, pohvaljen, še enkrat pohvaljen ...

Anonymous said...

Nisem obupal, upam pa, da vseeno ne bova čakala do 1.aprila. :)

Smorny said...

@Uršola: hvala, ampak raje ne, da si ljudje ne bi narobe razlagali.

@Domovoj: 2 sta tako rekoč pripravljena :)
Moram še malo prah očistiti in zloščiti monitorja.
3. je žal tudi neki defekten in gre v rezervne dele. Se slišima jutri?

Smorny said...

Pravkar ebayam za osnovno plato tvojega pokojnika. Tako, da je tretji nekje na obzorju :)