testni adsense

Sunday, January 13, 2008

Dobro delo, dobro mesto najde

V četrtek ob 19. uri sem slišal zvok, kot bi se nekdo zaletel z avtom pred našo hišo. Takoj sem šibal ven in nisem videl nikjer nikogar. En krog ob cesti in našel sem kišto za orodje, ki je ležala ob cesti. Zadevo odnesem notri, da je kdo ne povozi v tej megli.
Se bo že zvedelo, kdo pogreša mizarsko orodje. Nikjer ni bilo nobenega listka ali vizitke, zato sem objavil na #radgona in radgonskem forumu, da sem našel orodje.
Ker do petka zvečer ni bilo nikogar, sem poklical policijo. Čez par minut so se oglasili, prevzeli kišto z orodjem. Nato so se oglasili spet v soboto zjutraj, da sem podpisal zapisnik o najdenih stvareh.
Malo prej pa se je oglasil še lastnik in se mi iskreno zahvalil. Niti nismo vedeli, da imamo v tako bližnji okolici mizarja. Pazi! Umetniškega mizarja, ki ne uporablja umetnih zaščitnih sredstev.
Vizitka, utegne še kako prav priti :)

No comments: