testni adsense

Friday, January 11, 2008

Čiščenje žolča in jeter

Začelo se je: raztopil sem 50g grenke soli v 8 dcl vode. Prvih 2 dcl sem spil. Madonca si zasluži naziv grenko. Vse kocine so se zganile na meni!
Naslednja doza bo 15 do 8 zvečer.

23:13

Druga doza ni nič manj grenka od prve. Oljčno olje in grenivki pa tudi nista gurmansko doživetje. Je bilo z razlogom napisano, da se je treba po tem tako vleči. Človeku je kar malo slabo in ni pretirano okusno, ko se ti spahne.
Tako zgledata dve grenivki in 1.75 dcl oljčnega olja:





10:50
Pri odvajanju boste med blatom opazili zeleno ali črno kamenje ali pesek, na površini pa nekako voskasto sluz. Ta sluz je odstranjen škodljivi holesterol iz telesa. Preventivno lahko čiščenje izvajate vsakih 6 mesecev.

Jaz kljub pregledu vsake vsebine wc školjke nisem odkril nič podobnega. Je to dober znak? Okus imam še vedno grozen. Ker nisem jedel od četrtka 17:30 do sobote 10:30 (41 ur) in sem pil le čaj in vodo, sem lažji za približno 2-2.5kg. Baje zgledam, kot iz Dachaua :/ Verjetno zato, ker se že teden dni nisem obril in sem malo bled zaradi nizkega cukra.

Post sploh ni bil naporen in brez težav sem se lahko pogovarjal o hrani. S Tomažem sma se bolj ali manj celi petek zafrkavala na račun hrane, baje bo imel vse petke 2008 vodni dan. Huh.

Za zajtrk sem pojedel majhen košček rženega kruha z arašidovim maslom in en kreker. Ne smem na polno obremeniti želodca. Za kosilo bo juha in mogoče malo solate. Zvečer pa pregrešna pizza :)

Edit: Čiščenje jeter in žolča z grenko soljo, link sem pomotoma izbrisal iz prvega posta

No comments: