testni adsense

Saturday, January 5, 2008

Novoletno čiščenje

Torej sem na silvestrov dopoldan v lekarni naročil grenko sol. Včeraj zvečer, sej jo hotel dvigniti, a so jo prodali nekomu drugemu. Uff, zamik plana za teden dni? Najverjetneje jo dobijo v torek. 100g. Sem pustil ime, da se slučajno ne ponovi.
Bom vsaj videl pri čem sem. Če bo veliko »svinjarije« prišlo ven, bo treba še bolj paziti nase. Če pride malo, pa vem da sem s prehrano na pravi poti. Diete za skupino A se držim kolikor je le mogoče že od poletja. Kako sem sploh prišel do tega? Simpatizerstvo z vegetarijanci se vleče že kar nekaj let. Nato sem sam pri sebi začel ugotavljati, da me kravje mleko, ki ga imam zelo rad, napenja.

Dunjina sestrica mi je omenila knjigo, ki govori o prehrani glede na krvno skupino. Sem, kar nekaj časa prebiral forume, članke, pdfe, zgoraj omenjeno knjigo in nato začel. Moram priznati, da sem se v krvni skupini A – poljedelec, našel veliko bolj, kot sem to pričakoval, saj sem že prej dokaj pozorno spremljal reakcije na različno hrano in vedno vestno kontriral, da se tudi brez mesa človek do sitega naje in je sposoben težko fizično delati.

Veliko ljudi sploh ne ve kakšna je njihova krvna skupina. Uspelo mi je dobiti testerje, a se je upal pikniti le sodelavec Tomaž in jaz. Ostali so se vsi izgovorili. Kaj vse človek ne sliši…

Zvečer gremo delat na maturantski ples v Avstrijo. Ne bo nam lahko, lani nam tudi ni bilo. Zaslužek pa je dober.

No comments: